Midas?

Sat här vid datorn och tänkte bara kolla på Storås hemsida för att titta på Midas-hästen. Ni som har missat så var Midas min fd. sköthäst som tråkigt nog bara stod på GFRK i ca 2 veckor jag har ju trott att det var han hela tiden jag menar dom ser ju identiska ut på bilder jag jämfört osv. men när jag kollade så stod det att han var för 1998-01-01 alltså snart 14 år men min Midas är bara 4 år. Snart 5 kanske. Jätte läskigt! Men bilderna matchade och datumet då han kom till Storås stämmer med datumet som GFRK hade honom. Nää fy asså! Min Midas kunde knappt galoppera han fattade lixom inte. GFRK sa att han inte passade som ridskole häst. asså nu ska jag bara ta och strunta i det och tänka att min Midas finns alltid i mitt hjärta o avset vad han är någonstans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; haha ja Jocke är snyggast! Det bli skit kul :D

2011-12-29 @ 21:30:45
Postat av: Evelina

Det är han som stog på GFRK. :) Jag frågade stallpersonal och min ridlärare där, om han stod på GFRK förrut. Dom ba "Mm" :D

Han trivs jätte bra och har det bra :)

2011-12-30 @ 20:07:31
URL: http://ponnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0