Onsdag :D

om idag:
började 9 då. Först på teatern hade vi typ "uppvärmnings lekar" typ viskleken. De aldra minsta vill vara sist så att de får säga vad det blev. Haha! Sen började vi med rekvisitan. Vi fick verkligen jobba hårt för att fixa alla små saker. Vi gjorde exempelvis Askungens pumpa vagn. Vi vände ett bordee och tog ett ljusblått typ som vi snurrade runt hela bordet. Sen fäste vid det med tejp :D Sen hade vi en rast. När vi kom in fixade vi skyltar och repeterade en gång. Sen spelade vi upp den för den andra gruppen som har Dummer Jöns :S sen bamba. Jag åt en macka för det var äcklig mat. sen rast-in-övaaaa!! imon ska vi fixa det sista. Ta med alla kläderna som behövs och alla småsaker + ÖVA :9 hahahaaha! kanske inte hinner blogga imon för jag kommer hem från skolan ganska sent typ halv 9 och då kommer jag vara helt slut! så jag fixar ett tidsinställt ikväll som kommer upp så ni iaf får nåt att läsa ^^
kram


Kommentarer
Postat av: Julia

Asså maten var ju....ne ush den var INTE god med matbvete om det var e ni fick?

Verkar kul med teater

2011-10-05 @ 19:58:09
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Viskleken är bäst. :p

2011-10-06 @ 17:03:53
URL: http://cherrytwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0