Bad på Farah Diba

I torsdags red Minispecialen till Lilla Delsjön och skulle se om ponnisarna ville gå i lite :) Jag hade Farah Diba och i början var hon lite rädd. Sen när Alf, Cindy och Carla gick i så tyckte hon att hon också kunde gå i ;) Carla plaskade och hade super skoj. Sen sket hon i sjön också. haha! Imorgon ska vi göra samma sak med munkens grupp:) Fast jag sitter på Tummen istället;)

Red i hoppspecialen idag på Alf. Hade bytt med Lovisa så hon hade ridit för mig en annan gång. Vi hoppade en bana och det var super kul! Tror nog jag har slått mitt personliga höjdrekord nu ;) 95!! :)) Rev ett räcke på ca 90 för att jag inte hade tillräckligt med fart. Men man fick välja presenter och jag kom då trea på "tävlingen" :) Fick ett par örhängen och ett nagellack:) Det var från Linn♥

/dana


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad menas med hoppspecialen? Rider på ggfrk på mondagar så är inte i stallet på någon annan dag!!! Och vilka gÅr där och är dom bra??

2012-06-16 @ 01:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0