Calippo Shots :) = JA!

Ah! Calippo Shots! Svin goda!! :) Älskar dom!
Köpte såna efter skolan med tjejorna (Nora, Wilma, Norea) och MMmm!<3
Vi har ju tema-vecka i skolan och då får vi jätte god mat! Eller...em..nä. Inte alls faktiskt. Men om mann läser på Menyn så kan det stå såhär: (för fredagen tex.) Vi avslutar veckan med att festa loss! Utsökt lax med lyxig sås och små delikatess potatisar.- Visst blir man sugen?? hehe.
Imorgon ska jag på stan med mammmmmaaa<33 Förutom stallkläder och vanliga kläder så behöver vi eltandborstsskaft e-l-t-a-n-d-b-o-r-s-t-s-s-k-a-f-t haha! <3
Carola ([email protected]) om Kommentar ;):
Hon ser väldigt fin ut, Rut. Hoppas jag får rida henne någon gång... Har dock en annan favorit, fine Charlie, har ridit honom sedan före jul med ett enda undantag, då jag red Baloo på en uteritt... och förstås, en mycket misslyckad P&J på Donna... fy sjutton!
Svar- Ja lilla Rutan:) Har faktiskt hört att hon ska börja gå igen nästa vecka! Vilken dag och vilken tid rider du?
Jodå, lilla Charlie är söt;) Riktigt fin också har jag hört. I ponnyvärlden så har jag själv många favoriter;) Bla. Farina, Madicken, lilla Kurre (såklart) och så Casey;)
Apropå P&J Ni har väl inte missat P&J som är på söndag?? Vet inte om det kanske är försent att anmäla sig men kika in påhttp://www.gfrk.se och kolla!;) Jag ska ju då kanske vara speaker med Liza Samuelsson :D
/Dana:)

Kommentarer
Postat av: Carola Paro

Jag rider på lördagar, 11:00-12:00 för Therese. Är dock där redan från 08:30 då min dotter rider i knattegruppen. Min dotter har varit rätt nedstämd nu efter att hennes älskade Mon Amie såldes vidare... men hon tycker fortfarande det är kul att rida.

min yngsta dotter, som inte börjat rida ännu, är väldigt förtjust i Madicken och "Kossan" som hon kallar Casey... :-)

2012-05-08 @ 23:18:26
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Hej!



Haha, visst är den glassen ggoood!



Kul att du ska vara speaker! Du passar till det!

2012-05-09 @ 18:00:34
URL: http://kerstinekholm.blogg.se/
Postat av: Julia

calippo shots ÄGER, sitter och äter en sån nu♥ LOVE!!

Söt oh fin header♥♥♥

xoxo

2012-05-09 @ 21:03:38
URL: http://julliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0