Hej heeeeej!

Hej alla bloggläsare!!!!!
Ska pp till stallet idag :) åker vid 2 och sen tar det typ 20 minuter eller så :p
Ska sköta älskade Tesie♥ Världens sötaste e hon ;)
Sen går vi upp till tippen:D Hjälper till och bygga bana, rensa paddocken från stora stenar och
tvätta av bommar:D Det blir kul!!
Och nu längtar jag så mycket efter Bäkkah<3333 älskade gris♥
men men ska gå om tre timmar och har precis ätit upp min frukost så jag får nog ta med mig lunch:D
Sorry att det intekommer några bilder men har typ iingaaa på denna datorn! :s

Vill ha fler kommentarer!!<3 :D
Vill ha fler frågor!!<3 :D
Kommenterar du mig ;)
Kommenterar jag dig ;)
Ställer du frågor till mig ;)
Ställer jag frågor till dig ;)
hahahah! :p
Kramar till er!!!!!


Kommentarer
Postat av: Selmiis<3ida

2011-08-18 @ 12:08:38
URL: http://selmasevelina.blogg.se/
Postat av: Selmiis<3ida

Heej, det hände något fel så jag råka trycka på skicka när jag inte hade skrivit något;D!!Vilken tid åker ni upp och hem typ??

2011-08-18 @ 12:10:09
URL: http://selmasevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0