hheeeej!

Tjo!!
Stallet idag♥ putasade både sadel och träns:D sen skötte jag när hon kom in från hagen och hon hade rillat sig precis innan hon skulle in så ni kan ju gissa hur lång tid det tog för mig tills hon blev ren:) men ren blev hon i alla fall ;) imon blir det skolan och vio ska ha språkval ^^ alla som redan valt språk måste kommentera och säga hur det är:p börjar 8 imon och slutar typ halv fyra :( men ah sen börjar vi typ med läxor denna veckan, eller det kanske var nästa vecka.... som ni förstår så har jag inte riktigt koll än men det blir bättre, hoppas jag... haha! :) Tessa har skav av träänset:( är det någon som vet var man kan köpa ludset? Alltså nackludd, nosludd och ludd för sido styckena. Snälla kommentera nuu! Jag måste få ett svar så fort som möjligt!!! kramar  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0