Kommenteraaa! :D

Helluuuuuu!!!
Har vaknat och ätit och så :D ska bara vila idag :) sova lite kanske, laddaa inför RPC.
Och på fredag kommer älskade älskling becca hem♥♥ har saknat dig så sjukt mkt typp sett dig en gån på hela sommaren <3 
Och älkade Tessa tar upp huvudet när jag ropar (awww♥) när jag kommer till mamma ska jag ladda upp lite go bilder på tessa<3 måste säga att jag själv märker att hon har blivit mycket snällare:) om ni känner något speciellt för en udda häst som e bitter, om ni verkligen gillar den tveka inte: ge den kärlek♥ sura hästar behöver kärlek man ska ine strunta idom alla djur behöver kärlek! Hoppas ni förstår hur jag menar ;) Glöm inte att kommentera! Ställ frågor. Jag svarar!. puss<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge ha du ridit ? ;P

2011-08-17 @ 11:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0