Stallet idag!! ♥

Kom upp till stallet idag typ vid kvart över 11 :D Jag skötte lilla Tessa och hon var verkligen suuuper snäll! Hon kan ju bli lite grinig men då är det bara att säga till henne och om hon slutar så får hon en godis :p på så sätt lär hon sig att det är roligare att vara snäll än att bitas :) Själv har jag aldrig blivit biten av Tessie bara lite nafsad ;) Sen körde vi typ spökrunda i sadelkammaren^^ Maja var typ spöke och hon skulle vänta utanfär när vi andra gömde oss mellan sadarna. Vi hade helt släkt och det var super kul!!!!!! Imon ska jag vara med Linn, Maja och Matilda hemma hos Linnsan :) sen ska vi upp till stallet och vara med på ett funktionärsmöte inför RPC Ridsport PonnyCup för ovetande ;) aja lite rörigt inlägg och har fortfarande inte kommit igång med header eller bakrundsfärg... Nån som vet hur man gör får väldigt gärna kommentera och förklara :D
/ D :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Aa det var as kuul!!!♥

Jo jag vet också hur man gör, om jag kommer hem till tig nån dag så kan jag hjälpa dig med allt du vill ha;)♥♥



Kram Jullie

2011-08-14 @ 20:25:41
URL: http://livetmedcindy.blogg.se/
Postat av: matilda

jag vet hur man gör heheheh :D

2011-08-15 @ 09:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0