Tillbaka nu!!!

Hej alla!!
Nu är bloggpausen över och så är även första skoldagen! Först om RPC. Det var jätte kul att vara funkis! Hjälpte till på lite olika ställen och orkar inte skriva allt nu, men det var gryyyyyyyyymt roligt ska ni veta :D
Fick finaste Tessa i lördags, vi var den första gruppen som fick galoppera :) Red Gundla Mossen men tog bara två galopp sträckor. Eller det blev typ fyra för mig och några till eftersomatt våra ponnisar stack ;) skit kul iaf!

första skoldagen var väl helt ok. Fick bara veckans schema :s Men vet att vi ska bada på fredag :) Börjar nio varje dag utom fredag då jag börjag tio över åtta :D på lördag vill jag rida sokki eller tessa bessa♥ sen ska vi paddla kanot om typ två veckor... Haha! Kan ni tänka MIG paddla KANOT?? Och inte nog med det: Vi ska vara tre i en kanot och Jag Nosra Och Nonno ska va i samma;) hahahahahaha måste typ ha med mig 7 par extra kläder! ,lovar kommer åka i vattnet typ 100 gånger, ne men ah ni fattar?! D som är bra är att vi ska paddla i delsjön så det kanske blir tessa sen♥♥ och denna fredagen efter badet (i Fiskebäck) ska vi ha lite firande för snora<33 eller hon fyllde typ år för ett halv år sen men vi firar nu :p ska sova över hos henne :D Agnes ska ha firande samma dag samma tid men jag sa till nora först att jag skulle komma så jag ska vara med agnes innan snora :) oj, väldigt rörigt och lite långt inlägg nu men  har ju som sagt inte bloggat på hela helgen! Ska försöka bloggga mer ofta men lovar inget u när skolan startar och jag kommer vara svin trött! men men glöm inte att kommentera!!!!!!!!!!!!!
/ D :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0