AJ, AJ, AJ!

Egentligen skulle ni fått reda på det här i måndags men datorn dampade så allt raderades och jag orkade inte göra om allt :p  I måndags så lyckades jag ramla (vet inte hur) och skrapa upp handen på gruset på skolgården. Det blev typ repor i handen eller nåt och det började blöda. Sen hade det kommit in massa små grus som jag fick sitta och skrapa bort. Ni kankse minns hur fruktansvärt ont det gör att skrapa upp just händerna. Sen (som jag har berättat för några) så tar jag alltihop i samma gråt. De flesta som läser min blogg vet att jag har blivit otroligt känslig efter det så allt kom i samma gråt. Som tur var så har jag så GRYMT SNÄLLA klasskompisar så alla var där och stöttade. Och inte bättre blev det när mitt monster till katt med upp skorpan idag. Nu vet typ halva klassen om det. Det kankse var lika bra. Jag menar ifall jag tex slår i tårna i en kant, då kommer jag ta allt i samma gråt och sitta och storböla. Men alltså inte för att jag slog i tårna utan för att alla minnen väcks till liv med eett ryck så jag inte hinner bearbeta det och då så bara forsar det ut. Då kan jag sitta hurn länge som helst och bara låta tårarna rinna.

Men usch vad hemskt allt låter. Nu när jag läser igenom det. Ni ska veta att det låter nog hemskare än det var

Nu till dagen. Igår: Sista dagen i skolan JIPPI!!!!! Äntligen lov :D Och bästaste Julia ringde igår med glada nyheter

JAG SKA HA TESSA PÅ JULKADRILJEN<3<3<3<3<3<3<3<3<3            Fatta hur glad jag blev!
Trodde faktiskt inte jag skulle få Tetta men joda!    Det blir dessutom lättare att få reda på vilken häst jag ska ha nu så jag kan planera kläder. Ska rida med Matilda Men vi har inte bestämmt vad vi ska vara än.

Vi höres!
Här kommer lite bilder från Turkland





Kommentarer
Postat av: matilda<3

vet du vem jag ska ha ? <3

2011-12-21 @ 17:19:11
Postat av: Selmiis<3ida

Hej, var får man reda på vem man ska ha på julkadrilen!?;) Jag vill hayellow!!<3

2011-12-22 @ 12:39:13
URL: http://selmasevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0