Farah Diba :)

I lördags fick jag äran att rida Farah Diba! Innan lektionen hade alla sagt till mig att hon var känslig och att jag inte skulle göra si eller så. Så jag satt där och till en början vågade jag inte göra nånting! Så hon studsade och bockede och några bocksprång bjöd hon på! När vi kom till ett hörn i trav så fick hon ett utbrott och bara flög upp i luften. När halva ridlektionen hade gått så hoppade therese upp och fick lite vett in i Farah Diba! sen hoppade jag upp igen och då minsan så gick det. Hon sa att jag hela tiden skulle göra saker med hene få henne i form och göra volter och så. Lite bogen in och bara göra saker hela tiden. När vi hade hoppat av och precis skulle leda in dom (Men dörren var inte öppen än) fick hon typ ryck och blev jätte rädd (för absolut INGET) Hon skulle såklart sticka ifrån mig men när hon "trampade av" med fram benet trampade hon av på min fot. Nu är den nästan 3 gånger så stor som min andra och jag haltar :( ser ut som liemannen när jag går på gatan. Men ännu värre ser det ut när jag springer! Börjar nästan skratta själv för jag vet hur roligt det måste se ut! Så nu har jag Farah Diba på lördagar och Julia som hade henne innan fick Honey. Nästa lördag har vi teori ):) får se vad det blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0