Hej!

Julia om Stallet!<3:
Nej, vi skulle ju köpa en chokladaks den kostade ju typ 39kr på hemköp och alla betalar ju 7 kr och en marabou choklad kostar 19kr och då behövde vi inte betala så mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!

svar- Jag har lagt upp pengarna så att alla fem bara behöver betala 4 kr var. choklad asken kostade 60kr på hemköp och därför så ska vi köpa en stor marabou till Caroline. Maraboun kostar 17kr så det blir alltså 3 kr över. För de tre kronorna ska jag köpa lite mjölchoklad bitar i lösvikt. Du ska få tillbaka pengar som jag fick av dig. Du gav mig 7 kr och därför ska du ha tillbaka 3kr.


Nu har jag kommit hem från pappa och även fixat den enorma pepparkakan.





eftersom att tessa har ätit upp sitt fina knäckebröd och sina spå pepparkakor så hänger jag upp detta. Gör det antagligen idag innan lektionen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0