Hej!

Johanna om här kommer bilderna:
Knappast mindre än tusen? <3

Svar- Jo det är mindre än tusen knäckar, men kan du gissa på ett antal?


Jag vill börja med att gratta mina vänner. Grattis till Linn, Maja och Sofie. Även om ni inte blev placeradepå KM så var det ändå sjukt bra ritter.

Igår hjälpte jag Linn med Ross inför KM då. Först hoppade hon 60 på clear rounden och det klarade hon felfritt. Sen hoppade hon 60 igfen på KM och där blev hon också felfri. På clear rounden kom Ross helt fel på ett hinder men han var trogen och hoppade ändå! Gulle ponny. Sen på Lucia tåget fick jag rida på Tessa (jaaa!<3) Jag var typ tomte nisse och tessa var tärna. Men hon hade min röda halsduk på sig. Sååååå himla söt var hon<333

Även ett stort GRATTIS till alla klubbmästare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0