Jaaa!!

Wie! Känner mig hur stolt som helst över Jimmy!!<3 Jag blev inte felfri direkt. Men det var bara för att jag slarvade med vägen annars var han bäst! Han stannade inte en ända gång:) Prinsen. Han är ju trots allt min favorit. Efter Tessa och på delad andra plats med Farah Diba;) På banan och på banan hände en hemsk grej. Inte mig (tack och lov) men Kerstin. Jag vet inte riktigt vad som hände på banan men Kurre hade typ gjort nåt konstigt och så hade Kerstin ramlat av och fått en spricka i handleden så hon fick åka till sjukhuset. Kerstin bloggar på http://gfrkryttarna.blogg.se med Julia så jag tycker att ni ska kommentera riktigt mycket där och fråga henne hur hon mår! Om hon nu har en spricka så kommer hon nog inte få rida på väldigt länge så ni kan faktiskt ta och checka in bloggen och ge riktigt fina kommentarer till henne. Hoppas du mår bra kerstin!<3

Tack för att ni är så fina och snälla som kollar min blogg:D! xox

Kommentarer
Postat av: Kerstin.

Tack Dana, kommer inte rida på 3 veckor :(

Men vad kul att det gick bra!

2011-12-29 @ 18:26:56
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0