Jobbaa jobba joobaa!

Idag har jag alltså jobbat i stallet. soppat fodrat och lite sånt. Jag maja evelina och julia spelade in lite småfilmer i form av ponnyakuten små snuttar typ. Och nu har jag även pratat med Kim om imorgon. Först ska vi på stan och till gina tricot för att köpa såna där USA tröjor och sen ska vi fira nyår tillsammans. kuuuul!<3 Har inte träffat Kim på typ jätte länge. För er som inte visste det så är Kim min barndomsvän som jag har känt sen jag var typ 1 år. Vi var typ tillsammans hela tiden. sen flyttade henne mamma till vännersborg så vi träffades inte lika mycket längre hon kommer varanan vecka till Göteborg för att vara med sin pappa och ibland så träffas vi då. :D

Kommentarer
Postat av: matilda

Dom är slut i hela stan den tröjan.skulle ju också köpa en sån

2011-12-31 @ 09:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0