Julpynt :)

Idag var det julpyntning i stallet! Tessa fick det riktigt fint men får hoppas att hon inte äter upp allt bara ;) I skolan hände typ ingenting. Imon ska jag ju rida (just det! måste ringa Matilda!) Nu är härmed Jimmy min lördags ponny! Wie! Fast om tessa är med så får jag ju henne. Jag är lixom den ända som vill ha henne :) Imon ska vi rida med spötfrån hand till hand. Alltså som att man håller en pinne mellan tummarna. Stackars den som får cindy :( Och på söndag är det KM i dressyr! Ska vara Majas skötare :D Så ska hjälpa henne borsta kanske fläta. Hon ska ha Alf<3

Har inga bilder och ingenting att blogga om så det känns lite segt


Ååh! Typ 100´år sen jag såg Matilda och Becca! Saknar er ♥ 
Hinner nog inte blogga imon men får se när jag hinner :D Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0