Knäck!

Julia om TJO:
Snygg bild:XD
Lite suddig men den var söt, gmn♥

Svar- Alla ponnisarna travade då men jag kundde inte trava in i olivers rumpa så jag fick hålla in henne och då började hon trippa. Haha! Veet men den är tagen med mobilen så ah ^^ Matilda tog den när jag var ute med knatte lägret :D Vi hjälpte till och så fick jag rida för ah du vet vad :(


Just nu håller jag och mamma på att koka knäck <3 Det luktar vääääldigt gott i köket:) Håll utkik för bilder senare! Skolan var lugn hände inget speciellt :D Kunde dock inte vara med på gympan pga. min onda fot. Men det känns mycket bättre! Med tanke på att Farah Diba var på gränsen att krossa mina tå ben så tycker jag att foten repade sig snabbt :D

Och som ni inte kan ha missat så har det äntligen snöat! Wie... Eller..ja.. jag är inte ett jätte stort snö fan. Nee men det är bara så blött och kallt. Fast jag är absolut ingen snö hatare!! Bara när det är RIKTIGT kallt så att tårna typ fryser till isbitar bara man öppnar dörren.

Som sagt: Håll utkik för bilder senare!
kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0