Lite extra

Här kommer lite fler detaljer från Julkadriljen.
Efter som att Matilda hade gått och fått 38,8 graders feber så kunde hon tyvärr inte vara med på Kadriljen. Men alla var ju tvugna att rida med nån så jag fick rida med en jätte snäll tjej som red på Jimmy. Det var första gången hon red Jimmy och jag går i en högre grupp än henne så jag hjälpte henne lite. Det var även första gången hon var med på kadrilj så hon förstod nog iinte riktigt men jag förklarade för henne och så.
 
KARIN KLINGSTRÖM  red på Jasmine. Efter att de hade hoppat så gjorde Jasmine ett luftsprång och sköt upp sig själv jätte högt upp så Karin voltade och landade konstigt. Hon blev jätte chockad och fick åka in på akuten. Jag tror att Jasmine hade varit lite stidsig redan innan själva kadriljen började och så blev hon nog bara så glad över att få hoppa så hon gjorde ett glädje skutt. Hoppas verkligen att Karin mår bra.

Tjejen på Jimmy ville inte hoppa så jag fick hoppa med en tjej på Hillary. Också vädigt trevlig. Vi hoppade två gånger så jag fick hoppa både det låga och det höga. Gick väldigt bra tycker jag. Är mycket mycket stolt över min saltgurka (kallar Tessa så efter som att hon luktade salgurka en gång. Typ i torsdags tror jag)<33333


Bild på Karin innan hon flög av. Karin är den vita. Och Jasmine den bruna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0