På lördag...

så ska vi ha typ en tävling bara vi i ridgruppen :D Man ska rida en bana på snabast tid och den som vinner får typ ett pris. Hoooppas hoppas jag får Tessa! Om jag får henne så kommer jag lätt vinna! Kanske... ^^ Nä men Tessa är verkligen grym på snäva svängar gå smalt med benen och så är hon snabb också! Selma på Yellow har också stor chans att vinna :) Men Tessi har ju erfarenhet på gymkhanan och eftre att jag har pratat men Jullis och Ellen och hört dem säga att Tessa är jätte duktig där så ah..<3 Hoppas hoppas hoppas att min prinsessa är tillräkligt frisk för att jag ska få rida :D Puss på henne

  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nej fyy, om jag får Sockan kommer både hon och jag att dö och ni att skratta ihjäl er... >.< Faaast, hon e ju bra söt ändå ^^

2011-12-14 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0