Stallet!<3

Kvart i tre drar jag till stallet<3 Men innan ska jag till pappa och hämta mitt stora pepparkaks hjärta till Tetta betta<3 åååå undra vem jag får idah? Hoppas hoppas hoppas Tessa! Saknar mitt hjärte gull! Men jupp snart ska jag göra i ordning mig för spårvagnen kommer 11:07. Och jag, julia, linn, maja och sofie ska köpa en stooooor marabou mjölkchoklad till Caroline. Jag får pengar av typ alla i stallet idag så ska jag köpa innan jag drar. Kraaaaamar till er! Tack för att NI gör min blogg "lyckad" haha!

Kommentarer
Postat av: Julia

Nej, vi skulle ju köpa en chokladaks den kostade ju typ 39kr på hemköp och alla betalar ju 7 kr och en marabou choklad kostar 19kr och då behövde vi inte betala så mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-22 @ 10:26:42
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/
Postat av: Evelina :)

sv; hahah <3 <3 OLIVER <3 <3< 3 <3<3<33

2011-12-22 @ 11:36:11
URL: http://lovemyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0