Tack!

Tack så jätte mycket för headern Julia ! Den blev jätte fin :D 

Hade teori idag. Vi lärde oss lite tips och trix inför tävlingar. Fick även lära oss det enormt långa ordet för hicka :p Imon är det KM i hoppning och mina kära vänner ska vara med :) Jag ska hjälpa Linn på Ross. Knoppa borsta och hjälpa till på framhoppningen också. Sen ska jag även hjälpa Maja H. på Trevor på framhoppningen:) Det ska bli jätte kul och man vet ju inte om jag kanske blir klubbmästarens skötare? Hahahaha! Men ska i alla fall upp vid 10 som vanligt och sen klockan 15.00 ska vi i "Lucia truppen" samlas vid luckan och få reda på vilka som ska få rida. Hoppas hoppas hoppas att jag får rida Tessa<3 Hjälpte btw några att göra i ordning Tessi för ponnyledning (mamman som var med barnen stod inne i boxen och försökte få Tessa i form) och fick snabbt som att hjälpa Munk med att ta in valackerna. Chili och Alf skulle gå med men de var ute i hagen så vi fick typ springa upp. Och vädret var ju inte det bästa idag och alla hästarna hade varit ute sen klockan 8 på morgonen så de hade inte fått lunch så alla ville in och det var kaos. Jag fick vara grind vakt och stänga igen grinden så fort munk hade en häst på koplad.

Tessa har ätit upp sitt julpynt nu finns bara glittret kvar så jag får hänga upp ett nytt knäckebröd och nya pepparkakor.

Kramar Dana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0