Tjoo!

Igår red vi kadrilj och jag hade Farah Diba (förvånad?) och red med Linn, hon hade Nikina så ofc att jag skulle rida med henne. Trots att jag red flamsigt och alla red flummigt så gick hon ändå super fint! Hon kändes superb och gick fint nästan hela lektionen. Hon höll bara på med huvudet precis i början. Hon lyssnade fint på galoppskänkel och framåt drivande hjälp. Kände mig jätte nöjd med gårdgaens lektion. Selma var också med på våran lektion. Hon red "lufhäst" HAHAHA!! Seriöst! Hon var ledar häst med Trevor och Maja haha! Hon travade nästan hela tiden framför mig. Farah diba tyckte hon var konstig men eftersom att hon hade fått godis av selma innan lektionen så var hon inte rädd. Jag  tror att hon skrattade. Sen kom Julia och sovade över hos mig. Som ni märker skriver jag lite trött. eller ah... mmm. Nu sitter vi vid datorn och sa alldeles strax äta frukost. eller brunch utan lunch. :) Sen ska vi äta Pizza till lunch och sen drar vi till stallet<3<3<3 Idag får vi reda på vilka hästar vi ska hyra. Hoppas ju såklart på Tessa<3

Vi höres snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0