Biggy<33

Igår glömde jag skriva att efter vi hade hjälpt den där tjejen på Tessi så följde vi med Linda när hon tog en sväng med Biggy och Nikki :D Dock vet jag inte hur Biggy stavas Biggi eller Biggy :P I alla fall vi apporterade med lite pinnar och biggi va så söt! Nikki sprang efter pinnen och Biggi sprang efter. Sen hoppade biggy upp mot Nikkis mun och tog hennes pinne :) Stackars Nikki! Hon måste vara väldigt irriterad på Biggi! Sen satte vi oss vid lucken i en cirkel och biggi låg i mitten ♥ Sen matade jag honom med knäckebröd ;) Det tycker han verkligen om måste jag säga!!! Han åt FYRA stycken!!! Det orkar inte ens min mamma! :D Den hunden altså! Han ska man verkligen beundra :p Biggiy är min idol! Puss på finaste Biggiy♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0