Bläääääää!

När vi tog spruta idag så svimmade jag :( Själva sticket gjorde inte så ont men sen blev jag helt yr och skulle ta emot mig mot ett bord men jag slog i huvudet i typ en bokhylla och sen ner på marken. Shit vad jag blev rädd och började gråta och allting. Asså det var super läskigt jag spydde nästan :( Vi satt typ inne i arbetsrummet (där vi vaccinera oss) i en timme nästan. Exakt efter att jag hade svimmat så svimmade min kompis också. Sen började en annan kompis gråta för det såg så himla läskigt ut!! Hon som svimmade lixåm lutade sig bakåt mot ett skåp och bara gled ner på golvet. Jätte hemskt oh jag bara såg hennes ögon rulla bakot, gud vad äckligt det var!!!
Jag frågade våran skolsyster och hon sa att jag kunde rida imon :) (pust!) 
nu till nåt roligare
Efter skolan åkte jag och mamma till frölunda och köpte nya Hunter♥ Hade ett par ljusrosa förut men dom gick sönder på olika ställen så vi bytte ut dem :D Nu har jag ett par super snygga mörkrosa♥ Har alltid velat  ha mörkrosa och nu har jag dom :)

Plus att jag har fått reda på att Chatrine ska komma till GFRK 27 november :D Hennes 4 dotters häst ska tävla med sin medryttare :) så till alla GFRKare  CHATRINE OCH JUM JUM kommer till stallet den 27 november. Jumis medryttare ska tävla på Pay´n´Jump :D Chatrine är/var (vet inte riktigt ;)) min ridlrare :D Therese tog över efter henne då hon blev gravid med sitt tredje barn:) Vi har sett henne 1 gång sen vi började i lördagsgruppen <3 

Jaja ha det bra ska snart göra min läxa:) Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

OJ, usch och fy för sprutor! xI



---



Ja! :) Kommer Chatrine och Jummis, så kommer jag! :D <3 Saknar båda sjukt...

2011-11-10 @ 20:28:18
URL: http://dawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0