Det gick faktiskt bra! :)

Som alla säkert vet så tävlade jag Jimmy idag. Han kändes jätte bra på framridningen, ville inte alltid gå på spåret men så gör han ibland. Han kändes fin och hoppa osv. Men på banan blev han väldigt stressad och då surade han lite ville inte riktigt gå frammåt och ett hinder hoppade han stillastående. Och en gång när han vägrade så hamnade jag på halsen men då tänkte jag "jag tänker inte ramla av!" och så satte jag mig i sadeln :D Men efter som att det var hans FÖRSTA hopptävling på GFRK så är jag faktiskt riktigt nöjd. Han var ju somsagt stressad det var mycket ljud och konstiga hinder osv. Men jag pratade med Goldie och hon sa att jag antagligen får Jimmy nästa gång med :) Ska även prata med Therese och  be henne att få ha Jimmy som lördags häst :D

Snart ska jag äta, duscha och julpynta:D Förlåt för min riktigt dålioga uppdatering men har verkligen inte haft lust och så har det faktiskt varit ganska skönt att bara komma hem och slappa i soffan:D Kul att se att stistiken höll sig uppe en aning:D Ska äta pizzelipizza . Mmmmm♥ var typ tusen år sen jag åt det. Ne typ en månad sen men ändå.
Och nu kan jag bäretta om Jum Jum. Jum Jum eller Jumis är en f.d. ridskole ponny som stod på GFRK. Nästan alla på ridskolan har ramlat av jumis minst 1 gång. Han tävlade i alla fall idag:D Min klasskompis tävlade. Och det gick jätte bra för dom!! Jumios står numera hos Chatrine (min f.d. ridlärare som btw kommer tillbaka<333) Chatrine var var med idag och hon blöev överfallen med kramar :p

LÄS!!!!
Jag och Julia ska driva en liten grej tillsammans. Dock på enskilda bloggar. Jag ska börja med en liten grej som kallas "veckans häst" Går ut på att en dag i veckan Helst söndag ska jag ladda upp en bild på en häst från GFRK som har gjort sig förtjänt av att bli veckans häst. Tex att hästen har gjort en insats eller blivit frisk/sjuk och därför behöver hyllas. Jag har  max 3 hästar men helst mindre. Jag och Julia kommer inte medvetet ha samma häst. Möjligt vis av en slump men vi pratar lixom inte ihop oss. Jag ska skriva varför hästen förtjänar  detta och även hästens namn och färg (utifall att ingen bild finns)

Kram9sar och pussissar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0