Halloweenövernattning

Hej!! Har inte orkat blogga men ska försöka bättra mig! Red Jimmy idag<3 Vi hoppade och det gick undan! men När jag skulle gå ut från gruppen, eller man stod på en volt typ så att vi inte skulle vara i vägen för den som skulle hoppa, så fick han verkligen ryck och ville inte gå. Han backede och höll på och gav nästan Ross och Blackie varsin kick i huvet! Sen när jag tog till med spö så blev han skit sur och började bocka och sparka bakut och små stegra. Han var helt galen! Men över hind´rena var han jätte bra! Iaf igår till idag vr det Halloweenövernattning på stallet! US arrangerade och det var skit kul!!! La mig typ halv 3 :) Tidigare än förra året ialla fall:) Men det var kul. Gick spökrunda klockan typ halv 2 gick med Evelina J. Kerstin och Matilda♥ Jg typ fick lite ryck och blev livrädd!! Hahahaha! Aja det var kul att försöka lista ut vem i US som var vad. Men hinner inte blogga mer för jag ska på bio med min syster och lite folk! Viska se Jonnhy English :D Är den bra? Har hört att den ska vara jätte rolig men man vet aldrig ;) Så nu ska jag duscha och äta innan! Ha det bra!
P.s Några av mina "mina sköthästar" inlägg är tidsinställda bara så att ni vet! D.s  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0