Heeeeej!!

Red finaste Blackie idag<3 Först ville jag inte ha henne men nu tar jag tillbaka allt! Hon är den mest underbaraste hästen (över 148cm) som finns!

I tordags red jag Tessi<3 Viu trönade på ökningar och minskningar :) Gick helt ok. Men det kunde faktiskt gått bättre. Trots att hon hade gått 2 lektioner innan (iaf sen kvart över 4) så var hon super duper pigg! Hon bara sprang och sprang men jag hade ändå kontroll. Knasponny<3

Imon ska några stallbästisar tävla men jag ska vara matildas skötare. Hon ska tävla Madickus och behöver hjälp med olika saker. Bloggar mer om det imon :D Ska även ta med min kamera (inte världens bästa men den e helt ok) så ni får bilder nån gång. Heja Amanda P. i Idol!! 

Snart ska jag äta och sen förhoppnigsvis kolla hur min favorit familj har det :D
Jag menar såklart...


Love you Lisa, Snowball, Marge, Maggie, Homer, Santa's Little Helper and Bart.

Did you know that Maggie is named Margareth and Bart is named Barthollomew:D 

Pussar och kramar Dana och Tessa
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SIMPSOOOON... <3 x_x'

2011-11-13 @ 15:29:28
URL: http://dawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0