Hehe!

Lite missar med inlägg här och där men pappas dator har typ fått virus (feber och allting! Haha...) så jag kunde inte gå in på internet. Räkna med såna här missar då och då.

Men hallå!!!! Vad tycker ni om att jag skriva om "Tessas dag" det låter lite konstigt men vi kan ju i alla fall testa. Jag kommer ju då (som ni kankse förstår) bara skriva från Tessa de dagar som jag själv var i stallet. Så jag kan se vad hon gör osv.

Här kommer en bild från Pay´n´ride



Munk och Quattro :D så fin han eeeee<3<3<3 Den sadeln asså ni kan inte förseställa er hur skön den är! Som att sitta barbacka! Fast lixom nästen skönare....

Snart ska jag äta lax (<3) mums. Och sen ska jag antagligen göra lite homework. Och nån dag nästa vecka ska jagg köpa ett rosa schabrak :) Måste ha det så att min outfit blir komplett til pay ´n´ jump.
Förresten är det någon som har ett rosa schabrak som de kan tänka sig att sälja? Vill gärna prova det innan jag köper, men det vore jätte snällt om jag i alla fall fick låna det :D isf: maila en bild på schabraket till [email protected] så blir jag otroligt tacksam!

Kram dana

Kommentarer
Postat av: Evelina :)

Sv. Goa du, haha <3 jaapp!

2011-11-15 @ 17:19:38
URL: http://lovemyy.blogg.se/
Postat av: Julia

Men var det inte du som sa till mig att jag skulle vänta tills Horse show med att köpa saker????, hhaha, skoja:P



Kramizz sötiiis♥

2011-11-15 @ 20:04:13
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0