Hej hej!

Kerstin.  ([email protected]) om Hallå :D:
Det där är inte taget på sommaren ju! <3

Svar- Jo, för annars hade jag inte ridit med t shirt. Jag kommer till och med ihåg att vi skulle rida ut men det började regna så vi red i paddocken istället :)






Idag var det första Lucia träningen på stallet med jag kunde inte gå på den för jag var tvungen att göra läxor. Jaja jag går på nästa istället den är på lördag. Nu har jag också anmält mig till dressyrrkursen för Minispecialen önskade Tessa. Är även anmäld till nästa pay and jump. Önskade Tessa och Jimmy <3  I skolan var det lugn hände inget. Men imon däremot har vi hemkunskap, drama och dans på kvällen :D super kul! Om en liten stund ska jag göra smoothie och sen helst titta på



men innan det ska jag hänga runt lite på datorn. Kolla kompisars bloggar :)
* http://jagochcindy.blogg.se

* http://dawn.blogg.se 

* http://ungadressyrryttare.blogg.se

Ett måste är att kolla dessa bloggar! 

På torsdag ska jag rida och jag hoppas att min ängel är igångsatt till dess så jag får rida henne<33 Men jag tror inte det. Hon sattes igång i måndags så hon kan nog inte hoppa på torsdag. Älsklingen<3 Tessa har varit höstdeprimerad så hon har vilat i 10 dagar. Jag är i full gång med julpyntning hemma. Har fortfarande inte tänt adventsstaken än ;) Mossan är slut på ICA så vi får vänta.
Kanske inte hinner blogga imon vi får se. Jag kommer hem vid halv 9 eller nåt och då har jag lite att göra. annars hlrs vi på fredag. :P Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0