Hej hopp!

Hej alla glada! Det var ju Pay´n´ride idag. Enligt mig gick det jätte bra för matilda men inte enligt henne. Madicken var lite knasig men det fick vara så. För Selma gick det jätte bra och även för alla andra jag känner. Munken skulle också tävla sin häst Quattro♥ En grymt fin häst som faktiskt ser ut som en ponnuy :D Framifrån ser han lite ut som Dux och makifrån ser han ytte pytte mini lite ut som Mon Amie. Men nästan inte alls.Det gick super bra för Munkis hon fick 66,30 % !! Super bra!!! Sen frågade jag om inte hon kunde skritta av till bron och tillbaka men då hade hon hört fel och vips så satt jag på Quattros rygg :p Jag red till bron och Eve tillbaka. Innan Munk tävlade så var vi med på framridningen och då så var Quattro lite på tårna. Han studsade till en gång men sen var han faktiskt helt lugn :) Så en jätte rolig dag har det varit. När vi skulle "passa" Quattro (Munk ville inte lämna honom själv i transporten så vi fick stanna där och hjälpa honom "äta" han spilkde nämligen hela tiden) så kom det en dam som band sina tre jack russel hundar alldeles bredvid trailen och dom frös så jätte mycket så vi kunde bara inte låta bli dom. Vi frågade ägaren och hon sa att det gick bra att vi gosade med dom. Min favorit hette Singo (läskigt! Iom. att min katt heter så) Eves favorit hette Soda och Linn och Maja H. hade en favorit som hette Sally. Sally var lite ängslig och försiktig av sig så hon gömde sig under en bänk men Singo och Soda var jätte kelig och hoppade upp i knät och darrade och frös jätte mycket. Sååååå sött! Men dagens höjdpunkt var nog att skritta Quattro♥ Imon har jag gitarr:) och skola :( Sen på torsdag ska jag rida Tessaaaaaaaa♥♥ Juste! Carro jhar ju sagt att vi ska rida samma häst ett tag och sedan byta. Jo, jag sa till Carro att jag inte ville byta från Tessi och att jag ändå var den ända som ville ha henne och Carro sa att jag fick rida Tessi hur mycket och hur länke jag vill<3 Jag bara jag vill ALDRIG byta!! Så nu slipper jag :)

Kommentarer
Postat av: selma<3ida

Du skriver jätte bra( det sitter i hop och allting.!,)

2011-11-13 @ 18:21:03
URL: http://selmasevelina.blogg.se/
Postat av: Julia

Låter jätte kul, kunde inte åka till stallet p.g.a at jag hade jätte ont i huvudet:(:(

2011-11-13 @ 20:34:17
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0