I just wanna daaaaaaaaaaaaans!!!

Hemma från dansennhu så tänkte slänga in ett inlägg så att ni inte blir utan. Snabbt om dagen:
Vi hade ju hemkunskap (L) och vi gjorde ischoklad. vi ska bara baka julsaker nu :D Nu hatar jag ischoklad för man mår så jäkla illa av det :( Sen hade vi ju drama och vi hade typ "uppvisning" för B. Vi hade typ talang. Och sen gick jag på dansen♥♥♥♥ GRYMT kul är det asså!! Den är lite divig och typ streetig och så men det är bara så grymt kul! Och imon ska jag änligen träffa min prussiluska<33 Fett söt e min bäbis ! har inte fått pussa hennes lena mule på hela veckan :´( Snart ska jag äta tacos och byta om och sova♥ Imon börjar julkalendern♥ Känner att jag inte riktigt har fått in julkänslan än så jag ska göra allt för att få den där härliga känslan! Så klockan 07:15 ska jag vara bänkad i soffan.

Ska försöka få nya bilder till bloggen men det är lite svårt när min fotograf säger att hon inte orkar.  Snälla bara skicka ALLA bilder på mig och Tessa :) Men jag ska försöka rota fram en bild till er<3 xoxo<3

Vet att bilden är gammal men jag bara älskar den! Den e lite oskarp men om man tittar noga (och vet hur blackie ser ut) så kan man se dom små vita hårstråna som sitter i pannan och eftresom att de är där de är så ser man att hon faktiskt går riktigt finat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0