Mina sköthästar Del 2

Ginny
Ginny var en speciell 4-åring. Jag hade henne som medryttarhäst i GFRKs privatstall. Ginny var brun med vit bläs. Efter som att hon var så pass ung så var hon väldigt pigg. Vi hade jätte roligt tillsammans och hon var väldigt charmig. Hon ägdes av Sjöstjärnan men det var en som hyrde henne. Jag var medryttare på Ginny i två år. Nu är hon 6 år och hyrs säkert av någon annan. Om jag någon gång åker till Sjöstjärnans ridläger så ska jag önska Ginny! Jag kommer säkert börja gråta för att jag har saknat henne så mycket! Ginny var ganska svårriden och känslig i munnen. Hon var inte så bra för mig egentligen men jag lärde mig mycket! Jag  var perfekt längd och vi älskade varandra. Den ponnyn glömmer jag aldrig!
Ginny står inte kvar i GFRKs privatstall.


Ginny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0