Ny header :D

Hemma från världens bästa GFRK nu!

Julia och Evelina gjorde klart min header idag när vi var hemma hos Julia. Vad tycks? Jag tycker iaf den blev super snygg! Lägg märke till att grisen ler på den stora bilden :)
Jaja i stallet jälpte jag en tjej med Tessi♥ Och sen satt vi uppe i cafeét och sen åkte vi hem. Imon blir det voltige :D Men innan så ska Julia och Becca komma och lämna grejer till ikväll<3 kanske Becca då :) Sen stallet<3333 Men allra först ska jag träna på mitt prov :( Vi ska kunna alla Europas länder, huvudstäder och vart länderna ligger :( Jooobbigt! Men sånt är livet. Måste man ha prov så måste man...
Jut nu håller jag på med "självporträtt" av några i stallet. :p Det blir verkligen inte bra men det är bara slarv målningar:D haha!
Moa Göransson avslöjade för oss hur många man ska gå på spökrundan :D Men det är en hemlighet:p ni får gissa.
Hadet bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0