Skolstart

Igår var det ju skolstart. Kändes helst okey lite segt men det var kul att träffa alla kompisar :D Lovar att fixa min header så fort som möjligt! Men jag behöver lite hjälp från Julia :P Idag var jag hemma. Mådde illa och efter som att vi ska vaccinera oss imon så var det bättre att jag stannade hemma. Om jag skulle gått idag och inte kunnat gå imon hade jag fått ta sprutan helt själv om typ en vecka och det vill jag ABSOLUT INTE!! På torsdag ska jag rida<3 men först utvecklingssamtal till halv 4 så jag kommer till stallet vid 4:D Men jag ska stanna till 20 över åtta så det gör inget :) Förra tordagen var jag den enda som red Tessi<333 Hon hade vilat hela dagen och hon gick super fint !! I form av sig själv och lyssnade hur bra som helst på framåtdrivande hjälp.
På fredag skaa jag redovisa om Nyheter som som hänt under veckan. Ska bland annat skriva om Hickstead<3 Jaja snart kommer resten av mina sköthästar. Ciao...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Spruta är sämst... >.<

Ska du ha ny header då isf? ^^ Kram <3

2011-11-09 @ 16:16:52
URL: http://cherrytwig.blogspot.com
Postat av: Julia

haha, jag ska också ha utvecklingssamtal till halv 4:P:P:D

2011-11-09 @ 19:10:20
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0