dåååålig update...

förlåt!
vet att jag inte bloggat på typ en vecka och jag ber om ursäkt för det.
detta har hänt:
har bott hos min kära syster då min mamma har vart i frankrike. Vi hade kul och så. I torsdags hade vi orientering i skatås och sen åkte jag hem och på kvällen typ åkte jag till min syster. Efter skolan på fredagen åkte jag till stallet :) Red Alf i lördags, hade markarbete och det gick ju super. Snälla kerstin fotade lite också. Han inte sköta min älskade så mycket efter som att hon gick med på en lektion innan min båda ponnyledningarna och sen gick hon ut :S lite synd men sånt e livet. På söndagen gick vi upp till de små padddock hagarna med våra skötponnisar och fotade lite:D Vi skulle egentligen varit vid paddocken men det var lokal dressyr tävling på GFRK och framridningen var där :) en av bilderna blir nog till hedern
(funderar på att göra en ny) men det får vi se då. denna veckan har vi elevens val vecka, det innebär att vi får välja mellan olika saker och av de ska vi välja ut 3 stycken som vi vill göra under veckan. Det kan vara Café Textilslöjd Multisport m.m. Jag valde teater och det fick jag också :D Vi ska göra om en gammal saga t. ex. Askungen till en parodi kan man säga vi lägger till/tar bort roller, byter repliker osv. jätte kul faktiskt! sen spelar vi upp det på skolan :S

bara för att jag inte har varit så aktiv så ska jag lägga upp lite smått och gott bilder (det tar väldigt lång tid för mig så det hade varit snällt om ni kommenterade lite)




ser ut som att lilla annie har en svans




haha! (hoppas det var okey lulli)



sööt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0