Det blev Hööks! :D

Hemma från Hööks nu! :)

Först var jag hemma hela dagen med pappa :) Inte alls intressant.
Sen när mamma hade slutat kom hon och hämtade mig med bilen och sen åkte vi till Hööks :D
Köpte dessa;)

Snygga? Det är rosa boots med reflex-kant :) Det kan ju vara bra nu när det blir mörkt om man rider ut :D 84 kr!  Ganska billigt om man tänker på att de "räddar liv" :p


Juste! Jag höll ju på att glömma,
JAG HAR KOMMIT MED I MINI-SPECIALEN!!!!!! JIPPII<33 super glad som ni kanske förstår :D Om jag orkar åka upp till stallet -beroende på om min förkylning tilllåter :(- imon så ska jag ge Carro (Caroline, min mini-special lärare som faktiskt var min första ridlärare någonsin!) en lapp om vilka hästar vi vill ha:) En såkallad önskelista ^^ Jag skanog önska :

-Tessa (<3)

-Chili (Vill hinna rida innan han pensioneras)

-Jimmy (Kul att testa på honom)


Vi hörs nog av imon :D ciao! 

P.S förstår ifall mina inlägg har blivit tråkiga. Men jag är faktiskt sjuk och jag bloggar varje dag så ni får faktiskt ha lite överseende! Ha det gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0