Ett litet kan ni väl få :)

Har ingen blogglust just nu :/ Sorry men jag känner att jag bara inte har lust... Men imon ska nii få ett inlägg!!!! Kommentera!!! Kom igen håll framåt andan!!


10 saker du inte viste om mig

1. Jag har haft en hamster fem fiskar och en katt (min nuvarande då)

2. Jag har haft 4 olika ridlärare i mitt li. (Caroline, Liza, Chatrine och Therese)

3. Mitt namn betyder "vis" eller "klok"

4. Jag har haft 7 sköthästar på GFRK Men bara varit uppskriv på riktigt på 2. Ska berätta om alla sköthästarna nån gång.

5. Jag har flyttat två gånger.

6. Jag måste vara mätt när jag ska sova.

7. Det jag önskar mig mest i hela världen är en häst

8. Jag biter mig i läppen typ hela tiden :(

9. Jag slog ut en tand när jag var 4. Sen levde jag bed en glugg i ca 2 ½ år

10. Jag har inte alltid varit brunett.

Lite gammalt och nytt om mig :p Hörs imon :D


Kommentarer
Postat av: Julia

jag till och med visste inte allt :O



shiiiiiiiiiiiit!



//Julia♥♥

2011-10-18 @ 19:30:44
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Visste inte heller allt, tycker faktiskt att det är väldigt kul att läsa sånt här ^^ Känner igen mig på 2, 6, 7 och 8 :) Love your blog. <3

2011-10-19 @ 18:50:01
URL: http://cherrytwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0