Fixat!<3

VARING! DETTA INLÄGGET ÄR EXTREMT RÖRIGT! KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!

Nu är det fixat! Biljetterna till Göteborg Horse Show bokade! JIPIIIIII!!!!!:D:D:D:D

Idag åt jag våfflor till middag och har tittat på Hitta Nemo :p måste säga till alla att Doris är bara BÄST! Jag bara älskar henne! Fortsätt simma fortsätt simma hahahahahahahahahahahhahaah!

Ni vet dom äldsta spårvagnarna? Dom med två vagnar som sitter ihop? I alla fall Om man står längst fram i vagnen, vid fönstret. Inte det fönstret närmast dörren utan andra sidan. På en skylt står det ju "Fortsätt in i vagnen" Jag har sett (ett par gånger) att nåra bokstäver har blivit överstrukna så det står "Fort ät     vagnen" hahahahahaha!!!!! Jag skrattar nästan ihjäl mig! :) Bara sååååå kul!

För ungefär 20 minuter sen blev jag klar med en skylt till Tessa bebis<3 Ni som vill se får komma till stallet och titta. Den kommer sitta på prinsessans box ;) (snälla, härma mig inte!) jag ska ha en sån skylt vid speciella tillfällen :D Den blev super fin!

Jag fick en kommentar om att jag julia och becca ska se Jonnhy English på onsdag. Men den finns ju inte på dvd och vi orkar typ inte gå på bio i och med att vi typ "bor" i stallet. Har någon fler förslag?

Har jag nämnt att jag blev biten av min tjej? Aja annars får ni kommentera om ni vill veta hur det gick till (har minne av att jag blogga om det. Hmmmm.......)

Vilka ska till stallet imon? Eller på onsdag? Eller torsdag, fredag, lördag och söndag?

Funderar på att börja skriva om min hästhistoria. Eller kallas det sköthistoria? eller kanske sköthästhistoria. Eller så kallar jag det rätt och slätt mina sköthästar. Aja första delen kommer nog snart. Håll utkik!


är turister inte välkommna i Göteborg längre?




älskling<3




sista bilden på dig min finaste <3 klart att ditt huvud inte ska vara med på den bilden! Gör vad som helst för att få dig tillbaka mitt hjärta<3 Jag vet att du finns här. Du finns i mitt hjärta där du alltid har en helt egen plats. Älskar dig

Detta inlägget fick ett sorgligt slut :( Men ni ska veta att Tessa hjälper mig genom detta och han finns alltid hos mig




Kommentarer
Postat av: Lulli (Julia)

Haha, jag ska till stallet HELA veckan:D:D

Saknar honom med älskling!!♥♥♥

R.I.P♥

2011-11-01 @ 08:55:08
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0