Förkyld :(

Hupp, då hände det... Jag blev sjuk. Aja det är ju bara en förkylning.
Vi börjar inlägget med en kommentar.

Rebecca om
Bilder;):

De var ju jättefina! :D Är det du på strand-bilden typ? :3

Svar- Tack! Ah det är ja:) serta utt min hand är i solen :p
Måste säga att ni har blivit jätte bra på att kommentera! Fortsätt så!

Vaknade och kände huvudvärk ): Är täpt och är lite trött:( Kände att jag bara ville stanna hemma och vila. Så att det går över så fort som möjligt :D  Ska nog se på en film sen och bara ta det lugnt:) Sen kanske jag och mamma åker till Hööks och shoppar lite häst saker :) Men får se hur det blir. 
Här får ni en bild jag gjorde en gång när jag var liten och sjuk :p

haha! jag var jätte sur över att vara sjuk :) Det är jag nu också :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0