Fredagsvagnen :);D

heeejsan sveeejsan!!
Fick just veta att min pappa hade åkt med mix megapol fredagsvagn på väg hem från jobbet! Fatta vad coolt:D jaja i stallet var jag med Amanda denna gång:) hjälpte till lite och fick veta att jag ska tävla min älskade Tessa på sönda ♥ grymt roligt!! Och snälla Munkis sa att hon ska försöka fixa så att jag får Tessa på hoppningen imon♥ hon är ju bara såååå snäll! imon ska vi hoppa på serpentin bågar då... ska väl gå bra även om Munkis sa att vi skulle ha 3 hinder. En på varje serpentin :) Men det ska väl gå bra? Har ju antagligen den bästa hästen i världen!! ♥ ♥

----------------------------------------------------------------------------------------

Nu mer om teater uppvisningen:
Det gick verkligen super bra! Det blev ju endel snabba byten för mig men det gick bra :D Vi spelade upp den två gånger som jag skrev förut, när vi spelade upp andra gången tappade våran Askunge bort sig och bah "ööh... vad skulle jag säga" *viskade* vi "viskade" till baka haha! men alla var grymt duktiga!!! Tack till alla!! Glömde nästan berätta att innan vi släppte in folk stod vi vid dörren med en korg och en "Rädda barnen" skylt. Vi samlade in pengar både i början och i slutet :D Min mamma skänkte mest. 40 kr, ganska mycket. Min kompis var snäll och gav oss 2 kr. Tack! Totalt fick vi in ca 400 KR det är riktigt bra! så nu får rädda barnen 400 spänn ;) 

Tror inte att vi har nån vinnare i kommentar-tävlingen :( Blir riktigt beskviken... får nästan ingen lust att blogga om ni ändå inte visar intresse. Alla andra som bloggar vet ju hur det känns men ändå struntar ni i det fullkomligt. Hur tänker folk?? Funderar faktiskt på att sluta om ni inte blir bättre och börjar kommentera!!! 
Förlåt, nu blev det där i slutet lite tråkigt att läsa. Jätte tjatigt men andledningen finns ju där och det är ni som ska göra ändringar! 

Ha det bra så hörs vi kanske imon ♥ kraaaaaaaaam till er (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0