Goooooodmorgon!!!

morron allihopa! <3
sitter här vid datorn och ska snart äta frukost:D sen bär det av till himmelriket ^^ ska sköta och rida och självklart vara med kompisar jag bara träffar 2 gånger i veckan :) love you all♥
usch! snart kommer snön och minusgrader:( hatar när det blir kallt! gillar bara december. Längtan till julafton, jul pyssel och ofc allt bakande!<3 haha! men men snart får man väl åka köpa en eskimå dräkt eller nåt... (hahahaha) igår glömde jag skriva att jag fick återigen en bandy klubba på tummen :( såsom förra veckan då jag också fick en bandy klubba på tummen... det är något med mig, fredagar och bandy :S får undvika det (´y´)

imon ska jag gå upp 7. åka hemifrån 10 i 8 . och sen knoppa man borsta min leriga häst (lovar att hon kommer vara lerig och ha fullt med kissfläckar) bygga bana och sen tränings tävla!!!! super kul kommer det bli♥ även om jag kommer gå upp tidigt är jag nog inte trött. Det är ju något speciellt med att "tävla" man får en energi lixåm:D vet inte om jag hinner med ett inlägg ikväll men ni får ett om tävlingen sen. Jag ska hopa 60 cm:) på min älskade sötaste bästaste finaste Tessa!♥♥♥♥♥♥..... du är mitt allt älskling! pussar till dig i evigheters evighet<33 men vi höres snart! kraamis kramis!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, ska oxå köpa eskimå-dräkt xP När är första start imorgon så jag hinner vara där och se er? ^^

2011-10-08 @ 15:06:16
URL: http://cherrytwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0