HALOJSAN! :)

(stavning)

Hemma nu från ett svettigt på Jimmy!! Det gick väldigt bra:) Fast super snabbt!!! Alla som säger att Jimmy e seg kan gå och lägga sig! Han var verkligen jätte snabb... Men vi hade markarbete! En övning med massa snäva svängar och lite bommar :) Mer galopp än vanligt. Banan gick till så att om man var i höger varv så skulle ban svänga in vid E en snäv sväng till höger så att man hamnade mot kortsidan (vid A) Över en bom, sen ner mot väggen innan man kommer ut på spåret svängar man till vänster, slalom mellan konor, sen rider man långsidan ner, vänster, slalom på kortsidan, över den andra bommen och sen en snäv sväng ut i höger var igen. Allt som hände nu (dvs. bom slalom, slalom, bom) hände innan för spåret vänster varv:D Ah lite svårt att förklara men Grattis om ni fattade:D Imon ska jag putsa och sköta läääääänge!! Han tyvärr inte med så mycket idag :( Därför ska jag "storsköta" imon :D Nästa vecka är det Teorivecka så ingen ridning:( Men massa kul att gå på:D Själv ska jag vara funkis på Regional Hopptävling :D jätte roligt! Ska även på andra grejer men har inte riktigt bestämmt mig än:D Ha det bra så hörs vi imon:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0