Hej hej!:)

Sitter här vid datorn...

Fick gå hem efter halva dan i skolan idag:( mådde illa som jag har gjorde igår också:( Hoppas jag inte blir sjuk bara! Men nu kämms det i alla fall mycket bättre. Jag har aptit och så, är pigg och glad:) jaja vi få hoppas att det går över snart :D

Om idag: Började med idrott. Kul, vi körde lite sick sack bandy eller ja man stod på två led mittemot varandra sen skulle man passa en bandy boll till personen snett emot typ. Fast vi körde med två bollar så man fick hålla koll på vart bollen ska :D sen hade vi spökboll:) grymt roligt. Vi hade tjej gympa så det var alla 5 orna (a och b) och alla 6 orna (a och b) då körde vi spökboll femmorna mot sexorna;D vi vann såklart :p sexorna är bäst! haha :D sen var jag bara med på raste och sen bar det hemmåt för ja, mådde ju illa): men har inget planerat för veckan. Stallet på fredag och sen har vi ju helgen i stallet. Ja får se om jag hittr på nåt:) Glöm inte att skriva vad ni vill ha för bilder:D Kanske laddar upp en bild på när vi löshoppade ponnisarna på en teori:D Sockan och Kurre! Kommentera om ni vill se den. Och nästa torsdag börjar mini-specialen:D grymt roligt! längtar... snart ska jag äta tacos♥ har inte ätit nåt till lunch typ. Yoghurt och flingor :S inte mycket till lunch, va? Men ska även ladda upp om i lördags. 
I söndags efter tävlingen fotade vi ju igen. Men Kerstins (fotografen fötr ovetande) internet funkar inte :@ MAja fotade efter som att kerstin ville ha en ponny och bli fotad med :D Men när hennes internet funkar mailar hon förhoppningsvis alla bilderna på mig och Tessa och då ska jag även se om jag kan fixa en ny header:) Denna börjar ju bli lite gammal, och ganska somrig: Alla bilderna är tagna på våren och sommaren. Nu vill man ju ha en höstig, och sen vintrig eller julig:D, sen vårig och sen somrig igen! Årstids-headers!! Det får bli mitt "tema". Typ haha!<3 Vi hörs snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0