Hej!

Nu är det kris med Horse Show:( Julia ska boka till oss och vi skulle gå hela lördagen. Men det fanns inga platser till oss. Vi är 8 st. så inte en ända skulle få sitta bredvid varandra. Så nu ska vi gå hela fredagen istället. Det betyder att vi måste ta ledigt från skolan. Fast jg missar inget. Har bara gympa och glosförhör. Så ah men hinner inte blogga mer nu men vi hörs. Idag blev jag biten av min pånni ♥ höll en godis som hon skulle få om hon gav mig en puss. Då sku8lle hon få godisen så råkade hon bita i mitt finger :( ajajaj! Fast det  var inte hennes fel :) Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu har vi bokat allt och vi ska hämta biljetterna på måndag på höstlovet! ;) ♥

2011-10-25 @ 19:57:10
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0