hellu

Hej
Fortsatte med att öva på våran "Askungen parodi" haha! Det var första gången vvi övade idag och för att det var första gången tyckte jag faktiskt att det gick väldigt bra! Nu har vi bara 2 dagar på oss innan det är uppvisning, onsdsag och torsdag,  vi ska spela upp den på torsdag kväll 2 gånger. En gång vid 6 tiden och nästa vid 7. KOM OCH TITTA!
Efter skolan åkte jag och mamma till MyOne för att köpa guld.boots. Först såg jag de inte sen såg jag dem och blev jätte glad! Sen såg vi att det inte fanns rätt storlek...:/ Så imorgon ska jag ringa till hööks och se om dom har. Vet någon av er var man kan köpa guld-boots i storlek medium??  Ha det bra! kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0