Jimmy!<3:)

Hej!
Idag red jag Jimmy för första gången:D Han var jätte bra! Många säger att han är seg men NEJ det är han inte! Han kan tappa framåtandan lite men inte seg. Aja vi hade dressyr och tränade på stälning böjning och bakdelsvändning :) Det gick sådär med bakdelsnvändningarna, men Munken sa att han var svår och att jag ändå gjorde det bra:) Han var mycket bättre i vänster varv än i höger. Så det känns ju riktigt bra med sådan kritik! :) Hon sa också att jag passade på honom<3 då blev jag ju riktigt glad ;) Men här kom problemet jag vill ju rida Jimmy OCH Tessa! Då kom jag och Therese på att jag kunde ha Tessa på lördagar och Jimmy på torsdagar i Mini-specialen:D Och det var ju en jätte bra idé! så nu ska Munk prata med Carro och säga att jag passade med Jimmy och kanske kan ha honom, och Rebecka som har knatten vill inte ha Tessa i knatten för att hon bits :/ därför går Tessi med min grupp istället för Knatten! Jätte kuuuuul!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Imon kanske vi ska fota igen. Men denna gång kanske det blir med min kamera :) Så jag kan lägga över dom snabbare och såsmåning om göra en ny header :p Fast om kerstin kommer och har med sin kamera tar vi nog hennes ;) Men ah nu ska jag äta och ni fick 3 inlägg idag så får se om jag hinner och orkar med ett imon:D Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jättefin bild! :D Har sån sjuk lust att busringa idag igen... xD

Kul att du kanske ska få Jimmy i Mini! :D <3 Kram på deeeiiii... <3 /Beccis

2011-10-16 @ 10:18:46
URL: http://cherrytwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0