Nyssjuka :)

Nu har jag blivit MYCKET bättre men istället fått "Nyssjukan" Haha!<3 Nyser typ hela tiden :D haha!

Igår- vaknade vid sju. Trodde ju att jag skulle till skolan men nää då. Sen var jag bara hemma och vilade. Sov typ sammanlagt 22 timmar!!!!!!! Så nu mår jag ju bättre :D Har ytte pytte lite o´nt i halsen.

Torsdag- Vaknade vid sju igen. Satte mig i soffan och nös :p Och nu ska jag äta frukost♥ Som ni kanske förstår så åkte jag aldrig till hööks. Men vi får se om vi åker idag :D Beroende på om jag orkar och om mamma orkar :)

Efter som att inte så mycket har hänt under morgonen så tar nog detta inlägget slut nu :p Men om jag åker till hööks så ska ni få veta vad jag köpte :D Vill inte skriva "kram" nu när jag är sjuk (hahaha (Y)) så hejdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0