Pankaka♥:)

Älskar pankakor!! De är baraa så goda och mumsiga och helt enkelt BÄST!
Men nu till skolan. Började halv 9 och slutade tjugo över två :D Så det var helt ok! Men tror inte jag ska gå på teorin imon men jag får se. Kankse går på onsdagen istället. Det var ju lite nybörjar krs lixom. "Pyssla med hästarna" men vad vet jag. Tänkte passa på att fråga om olika sjukdommar. Men japp får se vem jag går med. Ni har blivit urusla på att kommentera. Trots att jag inte bloggade i förrgår var statistiken lika hög som den brukar (vilket är jätte bra!) Men inte en enda kommentar. Vet att jag är tjatig men för att vara ärlig så tror jag att min blogg går sämst av alla i hela världen. Jag har låg statistik (om man jämför med andra bloggar) Min blogg kanske inte är så rolig att läsa men hur ska jag kunna veta det när ni inte kommenterar och säger vad det är ni vill ändra/lägga till/ta bort på bloggen. Så kom igen nu! Låt oss säga att jag har 30 tittare idag men bara två kommentrarer. Lite kontigt. och Jag får bara kommentarer av två personer. samma varje gång. Ganska taskigt när jag vet att andra (mina nämaste vänner) tittar men inte lämnar inte så m,ycket som ett "hej" tråkig stil! Slutar nog blogga snart bara för att vissa inte vill visa lite respons. Så HEJ DÅ om jag inte kommer tillbaka. Lycka till med era bloggar (och fortsätt vara självbelåtna) 

Kommentarer
Postat av: julia

neeeeeeeee jag älskaar duin bloggar

2011-10-25 @ 16:11:48
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/
Postat av: Kerstin.

Vill bara säga att vi som inte kommenterar inte sitter här och är "slälvbelåtna eller hur det var du sa det!!!!!!

JAg kommenterar men vet inte alltid vad jag ska säga om jag kommenterar så vill jag ju säga nåt meningsfullt!!!

2011-10-26 @ 15:51:42
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tycker inte du ska sluta blogga, gör istället några länkbyten med folk, så kanske statistiken höjer sig lite! ♥

2011-10-27 @ 09:29:17
URL: http://cherrytwig.blogspot.com
Postat av: Julia

Kom igen blogg, blogga, blogga!!!

2011-10-29 @ 10:02:16
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0