Roligt värre!

Heeeej!
Vaknade vid åtta sen åt jag och åkte upp till stallet♥ Mötte Julia på Vasaviktoriagatan sen gick vi till Avenyn och fick vänta på femman i tio minuter:( Nä vi kom upp i stallet putsade vi :) Sen in/utsläpp :D Skötte bäbis och fick måååååånga fina pussar av henne! Har glömt att berätta att jag nu har HÅNGLAT med Tessi (förra söndagen då):p Tanken var att jag skulle pussa henne på mulen men hon hade andra tankar. Hon slickade mig över hela ansiktet inklusive munnen:/ tokfia! Har också anmält mig till Halloween övernattningen :) grymt kul! Efter att vi ahde skött lite lämnade vi dom ifred så de kunde äta lite:D Vi gick över till privat och stod med Elin när on mockade:D Mitt i allt råkade elin kasta en liten bajsplutt i Julias öga!!!! Guuuuuud vad vi skrattade :D Sen sa Julia "där kom den ut!!" och jag som såklart skulle missförstå henne trodde ju att en liten bit av bajsplutten hade kommit in i hennes öga och att hon hade fått ut den :p Sen sopade jag och Linn hela stallgången och sen skötte vi klart! Jag och becca gick vid 3 :( Men japp en riktigt rolig dag var det i stallet!!! Synd att Matilda och Maja inte kunde komma :( Fast Maja hade nog liiite roligare än vi! Hon var och PROVRED en ponny!! Snart får vi se hur det gick. Maja kanske kommer hem med en ponny snart;) Om en och en halv timme ska jag titta på ponnyakuten. Haha! Har missat tre avsnitt :( eller var det två? hm... Imon blir det skola :( Men har ju inte träffat mina kompisar på ett bra tag:) E grymt hes. Julia, Linn och Elin tycker jag låter som en häxa :/ Det gör jag säker :p Men vi säger kråka istället, ok? Men aaaaa det var lite om idag;) får se om ni får ett imon med men det får vi seee! hadet braa nu!!

Tack becca, du och dina fiiiina kommentarer!! Jag kommenterar också på din blogg!! jag kan väl få en länkning? :p puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Älskar din blogg oxå!! :D Du har alltid varit länkad, i en spalt på sidan av inläggen under rubriken "läsvärda bloggar" ;D <3

2011-10-17 @ 20:07:10
URL: http://cherrytwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0