Tjena tjena!

Hellu!
Vaknade vid 8:/ kunde inte somna om så gick upp och satte på TVn så nu har jagg ätit frukost och sitter här och chillar lite :) Sen vid 2 ska jag till mässan och hämta ut biljetterna med Lulli och Kräka:D Men först ska jag till mamma och byta om. längtar verkligen suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper mycket till Horse Show:) sen ska jag till mamma och äta lunch. Sen frukost sen lunch. Inget stall idag men det gör inte så mycket. Ska till stallet ALLA andra dagar och kommer typ hem sent för jag ka rida och sköta mitt grågula troll♥ Hon har fått vila hela veckan och har bara pussat min gris typ 4 gånger!!! Skiiiiiiit jobbigt! Så imon när jag kommer kanske jag får ett bet eller två. Jag kommer ju pussa ihjäl henne så hon kommer säkert säga ifrån! Hahahaha! Nämen man får va försiktig :p på onsdag ska jag ju prova på voltige:D och på torsdag ska  jag rida Tessa♥ och tisdag och fredag ska jag sköta. På lördag ska jag rida Jimmy<3 och på söndag sköta igen. Så mitt schema är fullpackat!! Dessutom ska vi (jag och mina älskade stallkompisar) på US Halloween övernattning! fett kul men jag kommer typ bara dö på spökrundan<3 och som om det inte vore nog så ska Julia och Kräka (sry  bäkkah) sova hos mig! Guuud då blir det ingen rast och ingen ro! Julia kommer få skratt anfall och becca kommer.... ja, becca kommer vara galen som alltid! Kommer nog ha kramp i magen för att jag har skrattat så mycket! Vi kanske fixar lite headrar och så ska vi hyra film! Om Jonny English har kommit ut blir det nog den men annars får vi se :D Nån som har förslag på ROLIGA fimler?
Ganska rörigt inlägg men här kommer en bild på mig och Bäbis♥


söta lilla prinsess Tessa♥♥♥

du vet att jag alltid älskar dig Tessa♥ Du och jag föralltid


Kommentarer
Postat av: Evelina

Se på Jonnhy English, den är huur bra som heelst. man skattar verkligen heeela tiden XD

2011-10-31 @ 17:13:12
URL: http://ponnyworld.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fin bild<3

Du är med på en bild på GFRKs hemsida från hopptävligen (det kanske du vet) HäHä!<3

2011-10-31 @ 17:57:28
URL: http://ponnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0